Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki 4 kişi aynı anda kullanabiliyor mu? Sisteme aynı anda girersek sıkıntı olmaz mı yani?
Bu olabiliyorsa ben de 3.olurum.