• 03-03-2017, 15:13:27
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    netflix grubu kurmak istiyorum 3 kişi daha katılmak isterse HD paket almak istiyorum.

    veya ortak arayan beni dahil edebilir.

    iyi forumlar
  • 03-03-2017, 15:13:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl oluyor bilgi verebilirseniz ben de ikinci olabilirim.
  • 03-03-2017, 18:43:16
    #3
    hocam full hd paketi aylık 40 tl. 4 Kişi olursak aylık 10 TL ye gelecek.
    Her ay herkes 10 tl atacak veya biz gönderip abonelik alacağız hocam.
  • 03-03-2017, 18:46:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Peki 4 kişi aynı anda kullanabiliyor mu? Sisteme aynı anda girersek sıkıntı olmaz mı yani?
  • 03-03-2017, 18:47:05
    #5
    Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki 4 kişi aynı anda kullanabiliyor mu? Sisteme aynı anda girersek sıkıntı olmaz mı yani?
    Bu olabiliyorsa ben de 3.olurum.
  • 03-03-2017, 18:51:35
    #6
    4 ekran +
    Aynı anda 4 ekranda izleyebilirsiniz. HD ve Ultra HD kullanılabilir. Videoları 4 telefon ya da tablete indirebilirsiniz.
    --

    Sıkıntı olmuyor hocam. Netflixin sitesinde yazıyor zaten.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:51:35 -->-> Daha önceki mesaj 18:50:10 --

    Ayrıca her kullanıcı için ayrı profil oluşturuluyor. Dizi ve filmleri yarıda bıraksanız bile daha sonra izleyebiliyorsunuz.
  • 03-03-2017, 18:52:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Daha önce kullanmadım ama Tr altyazılıysa filmler ben varım ozaman.
  • 03-03-2017, 18:56:05
    #8
    Türkçe film ve dizilerde var. Yabancı filmlerde tr altyazı desteği ve tr dublaj mevcut.

    Düşünen numaralarını PM atsın whatsapp grubu kuralım. Ok derseniz üyeliği alayım.
  • 03-03-2017, 19:10:25
    #9
    Numaramı yolladım. Bir deneyelim ben de daha önce kullanmadım.