• 13-05-2008, 17:56:03
    #1
    Arkadaşlar sinema / film izleme sitesi açmayı düşünüyorum.Acaba bu siteler kapatılıyor mu telif hakları olayı nedir ? İlerde sorun yaşarmıyım bilgilendirirseniz sevinirim...

    Saygılarımla.
  • 13-05-2008, 18:12:00
    #2
    kapanırsın ampec çok ciddi bu konularda hiç bulaşma
  • 13-05-2008, 18:17:38
    #3
    echo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kapanırsın ampec çok ciddi bu konularda hiç bulaşma
    İlgin için teşekkürler sanırım bu kadarı yeterli...