Sinema sitesi hakkında. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sinema sitesi hakkında.
2
●
346
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Sinema sitesi hakkında.
13-05-2008, 17:56:03
#1
Society
Arkadaşlar sinema / film izleme sitesi açmayı düşünüyorum.Acaba bu siteler kapatılıyor mu telif hakları olayı nedir ? İlerde sorun yaşarmıyım bilgilendirirseniz sevinirim...
Saygılarımla.
13-05-2008, 18:12:00
#2
echo
kapanırsın
ampec çok ciddi bu konularda hiç bulaşma
13-05-2008, 18:17:38
#3
Society
echo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kapanırsın
ampec çok ciddi bu konularda hiç bulaşma
İlgin için teşekkürler sanırım bu kadarı yeterli...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler