Arkadaşlar sinema / film izleme sitesi açmayı düşünüyorum.Acaba bu siteler kapatılıyor mu telif hakları olayı nedir ? İlerde sorun yaşarmıyım bilgilendirirseniz sevinirim...

Saygılarımla.