• 27-12-2016, 02:47:38
    #1
    Konuyu nereye açacağımı bilemedim umarım yanlış yere açmamışımdır.

    Benim sorunum şu:
    2-3 gündür skype bu şekilde dönüyor.




    çözümü bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.

    şimdiden teşekkürler
  • 27-12-2016, 02:50:02
    #2
    Hocam normalde baglanmaya calisiyor simgesi o ilk acildiginda cikar. Bilgisayariniz acik ise internet var ise dns degistirip deneyiniz. Duzelmez ise skype kaldirip yeniden yukleyiniz
  • 27-12-2016, 03:00:05
    #3
    StyLechiLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam normalde baglanmaya calisiyor simgesi o ilk acildiginda cikar. Bilgisayariniz acik ise internet var ise dns degistirip deneyiniz. Duzelmez ise skype kaldirip yeniden yukleyiniz
    dns yi değiştirdim çözüm olmadı. diğer bilgisayara geçtim onda da aynı durum var. modem kapatıp açtım yine çözüm olmadı. diğer bilgisayarda da aynı sorun olması tuhaf geldi
  • 27-12-2016, 03:00:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    O zaman genel sorundur.
  • 27-12-2016, 03:02:38
    #5
    Bulundugunuz bolgede sorun olabilir.
  • 27-12-2016, 03:04:38
    #6
    StyLechiLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulundugunuz bolgede sorun olabilir.
    şu an izmirdeyim sizinde izmir yazıyor sizde de sorun var mı acaba?
  • 27-12-2016, 03:05:17
    #7
    Mobildeyim suanda sorun gorunmuyor bende suan


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 27-12-2016, 03:06:22
    #8
    StyLechiLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobildeyim suanda sorun gorunmuyor bende suan


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    mobil ve web skypeta bende de sorun görünmüyor. umarım çözebilirim yakın zamanda.

    teşekkür ederim zaman ayırdığınız için
  • 27-12-2016, 03:11:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Umarım sorun kısa sürede çözülür hocam.