Konuyu nereye açacağımı bilemedim umarım yanlış yere açmamışımdır.

Benim sorunum şu:
2-3 gündür skype bu şekilde dönüyor.




çözümü bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.

şimdiden teşekkürler