• 26-12-2016, 14:30:26
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bu ne arkadaş her açtığım blog spam diye kapatılıyo kopyala yapıştırda yapmıyorum yazıları kendim yazıyorum yinede spam diye kapatıyor bu ne saçma şey ya
  • 26-12-2016, 21:46:02
    #2
    Google bu sefer adsense dağıtmaya başladı, bu sefer spamladı. Sağ gösterip sol vurdu
  • 27-12-2016, 01:25:00
    #3
    gmail ile ilgili bir sıkıntı olabilir, farklı gmail ve çerez temizliği ile deneyin