Konu
bu google kafayımı yemiş
26-12-2016, 14:30:26
#1
hrzn45
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
bu ne arkadaş her açtığım blog spam diye kapatılıyo kopyala yapıştırda yapmıyorum yazıları kendim yazıyorum yinede spam diye kapatıyor bu ne saçma şey ya