• 25-08-2006, 20:23:58
    #19
    Üyeliği durduruldu
    sertacbjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya arkadaşınızı neden başka birini suçlayarak korumaya çalışıyorsunuz anlamadım bir yazı yazdım cem gelsin olanları anlatsın haksızsam tamam dedim Ama siz 4-5 kişi birleşip beni karalamaya kalkıyorsunuz ayrıca radmine de başlığı değiştirmesini rica ettim bundan 3-4 saat önce yaptığınız gerçekten ayıp

    DipNot: ben ilk defa birine site kurdum script falan yapmadım sizin gibi insanlar yüzünden bir dahada böyle bir işle uğraşmayacağım hem emek ver ondan sonra dolandoırı ol

    burda ben onca saat uğraşmışım bide *********** oluyorum ha
    para mara istemiyorum emeklerimi de haram ediyorum madem açık var cem kardeşimiz de kullanmasın açığı olan bedava siteyi


    NO STRES BOSVERRRRRRRRRRRR ABİ BOSVERRR HAKLISIN AMA BUYUKSUNDE O YUZDEN SALLA BİR DAHA YAPARLARSA O ZAMAN BURADAN DA ATILMALI BENCE
  • 25-08-2006, 20:36:29
    #20
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen kimseye gerizekalı gibi yakıştırmalar yapma !

    Ayrıca Demişsinki

    Böyle bişey olabilir diye önceden bi açık bırakmıştım kendime

    Bana Varolan Bir BACKDOOR'u kasti olarak açık bırakmak ile
    Scirptte Bir BACKDOOR oluşturmak arasındaki

    Farkı anlatırmısın.
    cem bana joomla güreş sitesi kur dedi bende denileni yaptım bana joomlanın güvenlik seviyesi ne derece iyidir demedi

    madem arada fark yok o zaman ilk mesajdaki backdoor koyuyor un yerine kurduğu cms´deki backdoorları kapatmıyor diye değiştirin (başlıkta dahil) bakalım aynı manayamı geliyor
  • 26-08-2006, 08:59:33
    #21
    sertacbjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cem bana joomla güreş sitesi kur dedi bende denileni yaptım bana joomlanın güvenlik seviyesi ne derece iyidir demedi

    madem arada fark yok o zaman ilk mesajdaki backdoor koyuyor un yerine kurduğu cms´deki backdoorları kapatmıyor diye değiştirin (başlıkta dahil) bakalım aynı manayamı geliyor
    senin diğer topic te yazdığın kendime açık bıraktım cümlesi 2 tarafada çekilir
    bir) var olan açığı kasıtlı olarak kapatmadım
    iki) bir açık oluşturdun lazım olursa kulanayım diye

    ikiside aynı şey ayrıca demişsin arkadaşınızın suçunu başkasını suçlayarak kapatmaya çalışıyorsunuz diye

    1-) ben seni suçlamıyom zaten kendi ağzınla demişsin açık bıraktım kendime
    2-) diğer topic te bak bakam ben cem i övdümmü olay hakında? çocuk hastadır bulamamıştır para yada başka aksilik çıkmıştır ama söz vermiştir prensipte sözünü yerine getirmesi gerekir ama getirmemiştir biz bunu övmüyoz sen orda kalk *********** de şöyle de böyle de ama kendine aynadan bakma

    diğer topic tede ilk olarak açık mevzusuna parmak basan bendim iyi oku
    demişsinki sizin yüzünüzden bir daha böyle işler yapmıycam
    bence iyi edersin çünki ne olur ne olmaz diye bi açık kapı bırakırsın kendine
    bu sebepten sen bu işleri yapmasan çok daha iyi olur

    bu topici açtım herkes görsün diye kasıtlı olarak arka kapı bırakıyor kendine bir tane artık senle bu topici okuduktan sorna çalışmak isteyen çalışır
    topic amacına ulaştı bu yeterli
  • 29-08-2006, 14:12:32
    #22
    .............................. (s.p)
    Sessiz Protesto
  • 29-08-2006, 15:11:01
    #23
    Üyeliği durduruldu
    deli dana güvenmiyorum ben sana :P