ya arkadaşınızı neden başka birini suçlayarak korumaya çalışıyorsunuz anlamadım bir yazı yazdım cem gelsin olanları anlatsın haksızsam tamam dedim Ama siz 4-5 kişi birleşip beni karalamaya kalkıyorsunuz ayrıca radmine de başlığı değiştirmesini rica ettim bundan 3-4 saat önce yaptığınız gerçekten ayıp
DipNot: ben ilk defa birine site kurdum script falan yapmadım sizin gibi insanlar yüzünden bir dahada böyle bir işle uğraşmayacağım hem emek ver ondan sonra dolandoırı ol
burda ben onca saat uğraşmışım bide *********** oluyorum ha
para mara istemiyorum emeklerimi de haram ediyorum madem açık var cem kardeşimiz de kullanmasın açığı olan bedava siteyi
NO STRES BOSVERRRRRRRRRRRR ABİ BOSVERRR HAKLISIN AMA BUYUKSUNDE O YUZDEN SALLA BİR DAHA YAPARLARSA O ZAMAN BURADAN DA ATILMALI BENCE