Lütfen kimseye gerizekalı gibi yakıştırmalar yapma !
Ayrıca Demişsinki
Böyle bişey olabilir diye önceden bi açık bırakmıştım kendime
Bana Varolan Bir BACKDOOR'u kasti olarak açık bırakmak ile
Scirptte Bir BACKDOOR oluşturmak arasındaki
Farkı anlatırmısın.
cem bana joomla güreş sitesi kur dedi bende denileni yaptım bana joomlanın güvenlik seviyesi ne derece iyidir demedi
madem arada fark yok o zaman ilk mesajdaki
backdoor koyuyor un yerine
kurduğu cms´deki backdoorları kapatmıyor diye değiştirin (başlıkta dahil) bakalım aynı manayamı geliyor