• 25-08-2006, 19:48:24
    #10
    Üyeliği durduruldu
    abi konu nerden nereye geldi ha
  • 25-08-2006, 19:50:12
    #11
    Üyeliği durduruldu
    holly boy abi bos ver abi ya ben emre pesyani.net hani sen buyuk adamsın bosverrr senin saygınlıgını biliom msn deki muhabbetin yeter hayırlı gunler (yazmakta haklısın ama )
  • 25-08-2006, 20:08:24
    #12
    Bi şekilde güven ortamı oluşmamışsa o ortamda durulmasıda gereksizdir..

    "VARMI SANA GÜVENMİYORUM DELİ DANA" diyen?

    Konu açsın, veya pm ile belirtsin...
  • 25-08-2006, 20:13:07
    #13
    Üyeliği durduruldu
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi şekilde güven ortamı oluşmamışsa o ortamda durulmasıda gereksizdir..

    "VARMI SANA GÜVENMİYORUM DELİ DANA" diyen?

    Konu açsın, veya pm ile belirtsin...
    ben diyebilirim ama tanımıyorum o yuzden tanısırsak diyebilirimki guveniyom veya guvenmiyom (bu arada latife tartısma konusu olmasın)
  • 25-08-2006, 20:14:13
    #14
    kişiselliğe dökmeye gerek yok.
  • 25-08-2006, 20:14:58
    #15
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...ar-dikkat.html

    topicinde sertacbjk nicki üye para karışılığı joomla sistem kurmak için cemle
    anlaşmış ancak scripte backdoor koymuş her ihtimale karşı

    bu adamla çalışmayın
    yarın sizin siteyede backdoor koyar olurda aranız bozulursa sitenize basar indexi

    ve bence yöneticilerin böyle bir üye hakkında gereken neyse yapsın
    e yuh artık bu kadarıda fazla ben açık koydum demedim açık bıraktım dedim(joomlanın kendinde olan bir açığı kapatmadım [zaten bana joomla kur dedi ben joomlayı kurarım gerisine karışma açıkları kapatma gibi bir zorunluluğum yok kendisi benden böyle bir istektede bulunmadı! Açıkları kapat diye!] eğer parayı ödemiyorum derse önüne koyacaktım ben güreşle uğraşmam ayrıca script zaten benim localhostumda duruyor hackerda olmadığıma göre zaten sitesine bi zarar vermem

    ama arkadaşınızın suçluluğunu bir başkasına suçlama yaparak kapatmaya çalışıyorsanız o başka

    diğer konunun tamamını okuyarak bunu gerizekalı olmayan herkes anlar
  • 25-08-2006, 20:15:02
    #16
    Misafir
    Lütfen kimseye gerizekalı gibi yakıştırmalar yapma !

    Ayrıca Demişsinki

    Böyle bişey olabilir diye önceden bi açık bırakmıştım kendime

    Bana Varolan Bir BACKDOOR'u kasti olarak açık bırakmak ile
    Scirptte Bir BACKDOOR oluşturmak arasındaki

    Farkı anlatırmısın.
  • 25-08-2006, 20:19:36
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Abi Tartisma Kapansa Ne Kadar Guzel Olcaka Yaw Neden Burasi Boyle? Burdaki Tum Herkes Bir Olup Su Baska Ulkelerin Webmaster Larini Gecsek Allah Bilir Hersey Yanlis Anlasilmadan Ibaret Ama Neyse Hayirli Calismalar Hepinize
  • 25-08-2006, 20:21:55
    #18
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen kimseye gerizekalı gibi yakıştırmalar yapma !
    ya arkadaşınızı neden başka birini suçlayarak korumaya çalışıyorsunuz anlamadım bir yazı yazdım cem gelsin olanları anlatsın haksızsam tamam dedim Ama siz 4-5 kişi birleşip beni karalamaya kalkıyorsunuz ayrıca radmine de başlığı değiştirmesini rica ettim bundan 3-4 saat önce yaptığınız gerçekten ayıp

    DipNot: ben ilk defa birine site kurdum script falan yapmadım sizin gibi insanlar yüzünden bir dahada böyle bir işle uğraşmayacağım hem emek ver ondan sonra *********** ol ben öyle başlık attım emek verdiğim halde size göre hata yaptım ama sizin bu yaptığınız yine size göre gayet normal değil mi ??

    burda ben onca saat uğraşmışım bide *********** oluyorum ha
    para mara istemiyorum emeklerimi de haram ediyorum madem açık var cem kardeşimiz de kullanmasın açığı olan bedava siteyi