içimizde *********** var scriptlere backdoor koyuyor
22
●1.869
- 25-08-2006, 20:13:07Üyeliği durdurulduben diyebilirim ama tanımıyorum o yuzdendeli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tanısırsak diyebilirimki guveniyom veya guvenmiyom
(bu arada latife tartısma konusu olmasın)
- 25-08-2006, 20:14:58e yuh artık bu kadarıda fazla ben açık koydum demedim açık bıraktım dedim(joomlanın kendinde olan bir açığı kapatmadım [zaten bana joomla kur dedi ben joomlayı kurarım gerisine karışma açıkları kapatma gibi bir zorunluluğum yok kendisi benden böyle bir istektede bulunmadı! Açıkları kapat diye!] eğer parayı ödemiyorum derse önüne koyacaktım ben güreşle uğraşmam ayrıca script zaten benim localhostumda duruyor hackerda olmadığıma göre zaten sitesine bi zarar vermemHolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama arkadaşınızın suçluluğunu bir başkasına suçlama yaparak kapatmaya çalışıyorsanız o başka
diğer konunun tamamını okuyarak bunu gerizekalı olmayan herkes anlar - 25-08-2006, 20:21:55ya arkadaşınızı neden başka birini suçlayarak korumaya çalışıyorsunuz anlamadım bir yazı yazdım cem gelsin olanları anlatsın haksızsam tamam dedim Ama siz 4-5 kişi birleşip beni karalamaya kalkıyorsunuz ayrıca radmine de başlığı değiştirmesini rica ettim bundan 3-4 saat önce yaptığınız gerçekten ayıp****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DipNot: ben ilk defa birine site kurdum script falan yapmadım sizin gibi insanlar yüzünden bir dahada böyle bir işle uğraşmayacağım hem emek ver ondan sonra *********** ol ben öyle başlık attım emek verdiğim halde size göre hata yaptım ama sizin bu yaptığınız yine size göre gayet normal değil mi ??
burda ben onca saat uğraşmışım bide *********** oluyorum ha
para mara istemiyorum emeklerimi de haram ediyorum madem açık var cem kardeşimiz de kullanmasın açığı olan bedava siteyi
tanısırsak diyebilirimki guveniyom veya guvenmiyom