Bi şekilde güven ortamı oluşmamışsa o ortamda durulmasıda gereksizdir..
"VARMI SANA GÜVENMİYORUM DELİ DANA" diyen?
Konu açsın, veya pm ile belirtsin...
ben diyebilirim ama tanımıyorum o yuzden

tanısırsak diyebilirimki guveniyom veya guvenmiyom

(bu arada latife tartısma konusu olmasın)