****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lütfen kimseye gerizekalı gibi yakıştırmalar yapma !
ya arkadaşınızı neden başka birini suçlayarak korumaya çalışıyorsunuz anlamadım bir yazı yazdım cem gelsin olanları anlatsın haksızsam tamam dedim Ama siz 4-5 kişi birleşip beni karalamaya kalkıyorsunuz ayrıca radmine de başlığı değiştirmesini rica ettim bundan 3-4 saat önce yaptığınız gerçekten ayıp

DipNot: ben ilk defa birine site kurdum script falan yapmadım sizin gibi insanlar yüzünden bir dahada böyle bir işle uğraşmayacağım hem emek ver ondan sonra *********** ol ben öyle başlık attım emek verdiğim halde size göre hata yaptım ama sizin bu yaptığınız yine size göre gayet normal değil mi ??

burda ben onca saat uğraşmışım bide *********** oluyorum ha
para mara istemiyorum emeklerimi de haram ediyorum madem açık var cem kardeşimiz de kullanmasın açığı olan bedava siteyi