• 25-08-2006, 22:29:59
    2 sınıfa ayırıyoruz
    1. si başlık ,ilk yazıyı sonraki 1 kaç yazıyı ve son sayfadaki yazıları okuyup yorum yapan
    2. si bütün yazıları okuyup anlamayan.
  • 25-08-2006, 23:34:57
    ya bu konu geyik oldu kapatın şu konuyu kardeş ben gelince msn de eklisin cemi alırım konuşmaya konuşursun.
  • 25-08-2006, 23:36:36
    Üyeliği durduruldu
    Susmak İcin Kac Para İstiyorsun....