Konu
içimizde dolandırıcı var dikkat!!
25-08-2006, 23:34:57
#101
anarschi
ya bu konu geyik oldu kapatın şu konuyu kardeş ben gelince msn de eklisin cemi alırım konuşmaya konuşursun.