• 27-08-2016, 13:31:56
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Bir sitem var fakat o sitemde sanki eksikler varmış gibi geliyor yani seo açısından felan yani sitemin bu konuda eksiği olup olmadığını nasıl anlayabilirim. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    Saygılarımla..
  • 28-08-2016, 01:56:40
    #2
    r10 analiz modülü oldukça iyidir. yeni-orta-üst seviye için de yeterlidir.
    http://analiz.r10.net/

    çok advanced kullanıcılar için belki yetersiz olabilir ama zaten onlardan da 20 adet yoktur sanırım tr'de. onlar da kendi yazdığı ya da ücretli yazdırdığı özel yazılımları kullanıyordur.

    r10 analiz iyi. buradan başlayabilirsiniz.