r10 analiz modülü oldukça iyidir. yeni-orta-üst seviye için de yeterlidir.
http://analiz.r10.net/

çok advanced kullanıcılar için belki yetersiz olabilir ama zaten onlardan da 20 adet yoktur sanırım tr'de. onlar da kendi yazdığı ya da ücretli yazdırdığı özel yazılımları kullanıyordur.

r10 analiz iyi. buradan başlayabilirsiniz.