• 31-01-2016, 22:57:30
    #1
    ****** konsimento numarali ASENDIA ‘dan gelen gonderiniz adres yetersizliğinden dolayi dagitilamamistir. Gonderinin en kisa sürede teslimatinin yapilabilmesi icin güncel adres ve telefon numaranizi bizlere ulastirmanizi rica ederiz. Gonderiniz 1 ay boyunca on buromuzda guvenli alanda bekletilecektir. Daha sonra imha edilmek uzere yonlendirilecektir. Bu surec icerisinde bizlere ulasmanizi rica ederiz.



    4440040 telefon numarasindan bizlere ulasabilirsiniz

    --------------------------------------

    Tarzında bi mail gelmiş anlamadım açıkcası. Bana ingiltereden ne gelebilir ki? Dolandırıcılık diye düşündüm internette hiç bir şey yok. bu konuda bir şeyle karşılaşmış.

    Bu konuda fikri olan var mı?
  • 31-01-2016, 23:04:34
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arayıp öğrenseydiniz.. numara zaten kargo şirketine aitmiş fakat güncel mi bilemiyorum web sitelerinde yok.
  • 31-01-2016, 23:15:55
    #3
    dhl numarasi o... isterseniz bir arayin sorun
  • 31-01-2016, 23:22:47
    #4
    arayıp soracağım zaten yarında öncesinde bi araştırayım dedim internette kimsenin başına gelmemiş.
    Benimde orada kimse yok Neyse pazartesi öğrenince yazarım burayada.
  • 31-01-2016, 23:26:46
    #5
    bazen sitelerde ücretsiz ürün siparişi yapılıyordu, belki öyle bir şey yapmıştınız unutmuş olabilirsiniz. anca gelmiş olabilir sıraya eklenme vs
  • 31-01-2016, 23:26:59
    #6
    Selamlar Hocam,

    İçerik her ne olursa olsun kabul etmeyin - eğer sipariş vermediğiniz bir ürün ise - sakın. Amerigalıların dediği gibi there is no free lunch.

    Telefonla ulaştığınızda muhtmelen size şu kadar vergi, gümrük, KDV diye birşeyler çıkarırlarsa da ödemeye yanaşmayın.

    Sizin durum da aynı bilemem, arıyorlar arkadaşı gümrükte malınız var gelin çekin diye, arkadaş bu arada büyük bir firmanın sahibi ve düzenli ithalat - ihracatı var. Geçmiş gün yaklaşık 1.500 TL gibi bir para ödüyor ve içinden çıkan paçavra.

    Bilgilerinize.
  • 01-02-2016, 13:23:11
    #7
    Güvenli alanda bekletilecek, sonrasında imha edilecek. Hayırdır ya. Şaka falandır hocam.
  • 02-02-2016, 20:22:43
    #8
    Google'dan hediye paketi gelmiş sıkıntı yokmuş
  • 02-02-2016, 20:23:36
    #9
    DelipoyrazNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google'dan hediye paketi gelmiş sıkıntı yokmuş
    iyiymiş