Selamlar Hocam,

İçerik her ne olursa olsun kabul etmeyin - eğer sipariş vermediğiniz bir ürün ise - sakın. Amerigalıların dediği gibi there is no free lunch.

Telefonla ulaştığınızda muhtmelen size şu kadar vergi, gümrük, KDV diye birşeyler çıkarırlarsa da ödemeye yanaşmayın.

Sizin durum da aynı bilemem, arıyorlar arkadaşı gümrükte malınız var gelin çekin diye, arkadaş bu arada büyük bir firmanın sahibi ve düzenli ithalat - ihracatı var. Geçmiş gün yaklaşık 1.500 TL gibi bir para ödüyor ve içinden çıkan paçavra.

Bilgilerinize.