Laf aramızda ;) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Laf aramızda ;)
30
●
2.067
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Laf aramızda ;)
1
2
3
4
04-09-2005, 17:42:34
#19
MoNaRcH
Nightmare adlı üyeden alıntı:
ahah sen bit pazarından giyinirken ben diesel giyiyorm
diesel ne ya
3 sene önceye pazarda 1 milyona almayanı dövüolardı cadde tikkylerinden ebir kaçı üstüne takınca moda oldu ..
konuyu değiştiridk galiba
04-09-2005, 18:23:50
#20
ARKaDaS
Nightmare adlı üyeden alıntı:
ahah sen bit pazarından giyinirken ben diesel giyiyorm
Hee doğrudur.
Bak Monarch vermis cevabını.
04-09-2005, 18:29:14
#21
orumcek
Üyeliği durduruldu
Lose adlı üyeden alıntı:
http://www.aklimisikiyim.com/
ilginç bi siteymiş
super valla bide kufur edenlerin sitesi vardi googlede ara bulursun adamlar ettikleri kufur gorme ya..
04-09-2005, 18:30:19
#22
K@LPQ2@N
Misafir
www.kufurteam.com
04-09-2005, 18:33:11
#23
ARKaDaS
Şşt.
Alo kendinize gelin yaw.
Bu konuyu açanın kim olduguna baktınız mı
Dağıtmayın bakim konuyu.
04-09-2005, 19:09:24
#24
GmnD
Misafir
dagıtmayın lan arkinin konusunu
laf aramızda cok kızar böyle şeylere arki
04-09-2005, 19:33:41
#25
Kahraman
evet degişti burda 1 milyona şalvar var alimmi sana?
04-09-2005, 19:35:35
#26
ARKaDaS
Nightmare adlı üyeden alıntı:
evet degişti burda 1 milyona şalvar var alimmi sana?
Bizim burda şalvar giymiyorlar.
Antep değil burası
04-09-2005, 19:35:56
#27
Kahraman
bu arki arki diye diye epeyi bi kalkış oldu kalktı ahah.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler