• 03-04-2007, 23:02:03
    #73
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaçırmayın ,deli kampanya
  • 03-04-2007, 23:07:15
    #74
    güzel kampanya bende alacağım depo olarak kullanacağım
  • 03-04-2007, 23:11:15
    #75
    Ben aldım kullanıyorum , aldığımda yavaştı ama mail attım nedir bu yavaşlık gibilerinden , düzelttiler vallahi ; 250 GB alan , 2 TB trafik aylık , bide 2 domain var

    Netfirms, Free Web Hosting, Domain Names for Small Business

    Bu adrestende kampanyayı direk olarak görebilirsiniz sadece kampanya sayfası Şuana kadar hiç sorunda çıkmadı vallahi allaha şükür

    Açılış hızı falanda güzel sayfaların , FTP'de hafif bir yavaşlık var ama bence değer , en azından depo olur

    Teşekkürler , saygılar..

  • 03-04-2007, 23:15:31
    #76
    sadece kredi kartı olması kötü. paypal yok mu?
  • 04-04-2007, 15:01:00
    #77
    Üyeliği durduruldu
    evet depo icin cok iyi ama önemli projeler icin olmaz cünkü baglanti yarim-1 saatte bir kopuyo bazen daha sik tabi bir yil sonra ne olacagida belli degil kismet bekleyelim görelim
    edit: arkadaslar aramizdan birisi ingizlce mail gönderebilir mi? 1 yil sonra ne kadar ödemek zorunda oldugumuz hakkinda felan..?
  • 04-04-2007, 17:53:29
    #78
    bende aldım hatta baya oldu ama anlamadığım hostingi kapatmanın bir yolunu bulaadım veya yenilenmesini engellemenin
  • 07-04-2007, 13:44:19
    #79
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben aldım kullanıyorum , aldığımda yavaştı ama mail attım nedir bu yavaşlık gibilerinden , düzelttiler vallahi ; 250 GB alan , 2 TB trafik aylık , bide 2 domain var

    Netfirms, Free Web Hosting, Domain Names for Small Business

    Bu adrestende kampanyayı direk olarak görebilirsiniz sadece kampanya sayfası Şuana kadar hiç sorunda çıkmadı vallahi allaha şükür

    Açılış hızı falanda güzel sayfaların , FTP'de hafif bir yavaşlık var ama bence değer , en azından depo olur

    Teşekkürler , saygılar..
    Dostum peki attığın metin ne idi,bir benzerini bize yollar mısın veya bana PM'den .Çok sevinirim.
  • 11-04-2007, 23:43:06
    #80
    beyler iyi hoşda bu hostingi kapatmanın yolunu bilen varmı veya yenilemeyi önlemenin patlamasın sonra 125 dolar
  • 12-04-2007, 12:54:53
    #81
    Beyler host aldıktan 1 hafta sonra hostu kapadılar , beş para etmez bir hosting bu.

    Site bile yüklememiştim , kredi kartı ön arka fotokopi çektirip fax göndermek gerekiyormuş. Ben önemsemedim onunlamı ugrasıcam dedim adamlar kapadı..