evet depo icin cok iyi ama önemli projeler icin olmaz cünkü baglanti yarim-1 saatte bir kopuyo bazen daha sik

tabi bir yil sonra ne olacagida belli degil kismet bekleyelim görelim

edit: arkadaslar aramizdan birisi ingizlce mail gönderebilir mi? 1 yil sonra ne kadar ödemek zorunda oldugumuz hakkinda felan..?