kaçırmayın ,deli kampanya
10 $ a ne gelir???
89
●5.561
- 03-04-2007, 23:11:15Ben aldım kullanıyorum , aldığımda yavaştı ama mail attım nedir bu yavaşlık gibilerinden , düzelttiler vallahi ; 250 GB alan , 2 TB trafik aylık , bide 2 domain var

Netfirms, Free Web Hosting, Domain Names for Small Business
Bu adrestende kampanyayı direk olarak görebilirsiniz sadece kampanya sayfası
Şuana kadar hiç sorunda çıkmadı vallahi allaha şükür 
Açılış hızı falanda güzel sayfaların , FTP'de hafif bir yavaşlık var ama bence değer , en azından depo olur
Teşekkürler , saygılar..
- 04-04-2007, 15:01:00Üyeliği durdurulduevet depo icin cok iyi ama önemli projeler icin olmaz cünkü baglanti yarim-1 saatte bir kopuyo bazen daha sik
tabi bir yil sonra ne olacagida belli degil kismet bekleyelim görelim 
edit: arkadaslar aramizdan birisi ingizlce mail gönderebilir mi? 1 yil sonra ne kadar ödemek zorunda oldugumuz hakkinda felan..? - 07-04-2007, 13:44:19Dostum peki attığın metin ne idi,bir benzerini bize yollar mısın veya bana PM'den .Çok sevinirim.TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Şuana kadar hiç sorunda çıkmadı vallahi allaha şükür
tabi bir yil sonra ne olacagida belli degil kismet bekleyelim görelim