• 17-10-2006, 19:58:51
    #55
    Üyeliği durduruldu
    Almak İsteyipte KK Olmayanlar Ozelime Pm Atabilir Yardımcı Olunur... Bende Az Once Aldım İclemedeyim Bu SSH sini çözemedim db nasıl atacaz...
  • 21-10-2006, 12:46:45
    #56
    arkadaşlar bende burdan bir tane hesap aldım ama dünden beri hesabıma giremiyorum ve 2 domainide alamadım yardımcı olursanız iyi olur
  • 21-10-2006, 13:31:34
    #57
    sanırım kaçırdık kapmanyayı?
    ben tüm tickleri kaldırdığım halde $119.40
    gösteriyo

    nedendir?
  • 21-10-2006, 13:32:41
    #58
    max yaz kampanya koduna
  • 21-10-2006, 13:55:19
    #59
    eyvallah sağol
    bende çözdüm ama geç oldu.
    ya dün gece domian almasaydım bu mükemmel bir kampanya olurdu.
    ama şimdi insan biraz tırsıyor
  • 21-10-2006, 14:26:06
    #60
    herkese tavisye ederim netfirmsi
  • 21-10-2006, 14:35:05
    #61
    Kampanya son 10 Gün yetişen alıyor!
  • 21-10-2006, 16:00:40
    #62
    way eba hakkaten işe yarıo.. 119 usd lik şeyi 17 usd yapıo
  • 21-10-2006, 16:34:18
    #63
    Said Tuncbilek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    way eba hakkaten işe yarıo.. 119 usd lik şeyi 17 usd yapıo
    17 $ değil 10$