• 03-04-2008, 14:39:01
    #1
    S.a Arkadaslar Forumda Acaba Kontor Satan varmi.Gecenlerde Msnde satıyorlardı Bu forumda uye olan arkadas ama Simdi Cikartamadim Kim oldugunu Kontor Satan varmı acaba?
    Avea
  • 03-04-2008, 14:40:12
    #2
    Hayırdır kardeşim ? Alacakmısınız? İş Bankası İnternet Bankacılığı var ama nasıl yükleyeceğiz sana
  • 03-04-2008, 14:43:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kubilay satıyordu
  • 03-04-2008, 14:46:36
    #4
    mail adresimi Eklerseniz Gorusebiliriz Arkadaslar
  • 03-04-2008, 14:49:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kaç kontör lazım?
  • 03-04-2008, 14:52:35
    #6
    100 Kontor Lazım Hocam
  • 03-04-2008, 16:54:15
    #7
    git al bi avea kontör satan yerden

    vodafone olsa yardımcı olabilirdim
  • 03-04-2008, 17:05:11
    #8
    açıkcası başlığı görünce normal bi olay diye pm attım..
    arkadaş belirtmesi lazım gaziantep de oturuyormuş.. ve parayı elden vermek istiyor..
    kredi kartı, havale, eft filan yapamıyor yahu kardeşim o zaman niçin internette kontur arıyorsun git almaya avea bayii'ne..
  • 03-04-2008, 18:23:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    webdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açıkcası başlığı görünce normal bi olay diye pm attım..
    arkadaş belirtmesi lazım gaziantep de oturuyormuş.. ve parayı elden vermek istiyor..
    kredi kartı, havale, eft filan yapamıyor yahu kardeşim o zaman niçin internette kontur arıyorsun git almaya avea bayii'ne..
    Harby he hadi üşenip bayiye gitmese tamam dicemde ztn elcen vercekmişin nie başkasndan alıon