açıkcası başlığı görünce normal bi olay diye pm attım..
arkadaş belirtmesi lazım gaziantep de oturuyormuş.. ve parayı elden vermek istiyor..
kredi kartı, havale, eft filan yapamıyor yahu kardeşim o zaman niçin internette kontur arıyorsun git almaya avea bayii'ne..