Extreme Ne oldu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Extreme Ne oldu
2
●
426
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Extreme Ne oldu
31-03-2008, 14:24:13
#1
sergenyapim
Unfortunately we closed down our sales in Turkey.
Sitemi kayıt edecektim bu yazı çıktı. Neden böyle bilen varmı?
31-03-2008, 14:25:44
#2
NemesiS
Türkiye'ye kapattı kayıt olayını.
31-03-2008, 14:40:29
#3
Somebody
Biraz inceleseydin forumu .Extreme Turkiyeden kayıt almıyor artık.Yurt dısındaki bir arkadasına söyle o sekil alabilirsin.Ayrıntılar icin ara butonuna extreme yaz bak neler neler cıkıyo
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler