Biraz inceleseydin forumu .Extreme Turkiyeden kayıt almıyor artık.Yurt dısındaki bir arkadasına söyle o sekil alabilirsin.Ayrıntılar icin ara butonuna extreme yaz bak neler neler cıkıyo