• 30-03-2008, 19:36:40
    #1
    xxxxxxxxxxxx
  • 30-03-2008, 22:25:11
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    mybb kullanmadim ama forum ayarları kısmından theme pathi , yahut forum ana kısmı vs die
    urller mevcut olmasi gerekir. Sen /forum dan > direk ana dizine attiğin için script themeyi
    /forum/ dizininde ariyor olabilir
  • 30-03-2008, 22:34:41
    #3
    eğer tema dosyaları elinizdeyse images klasörüne yeniden yükleyin