mybb kullanmadim ama forum ayarları kısmından theme pathi , yahut forum ana kısmı vs die
urller mevcut olmasi gerekir. Sen /forum dan > direk ana dizine attiğin için script themeyi
/forum/ dizininde ariyor olabilir