Konu
Çok Acil // Hemen Lütfen
30-03-2008, 22:25:11
#2
CashAsiq
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
mybb kullanmadim ama forum ayarları kısmından theme pathi , yahut forum ana kısmı vs die
urller mevcut olmasi gerekir. Sen /forum dan > direk ana dizine attiğin için script themeyi
/forum/ dizininde ariyor olabilir