Arkadaşlar Merhaba,
Yandex kurumsal mail 1000 e-postaya kadar ücretsiz kullanım imkanı sunuyor. Aklıma takılan bir soru var cevabını bulamadım.
Bu hizmetin bir süresi var mı, ne zamana kadar ücretsiz yararlanabiliriz. 5 yıl sonra tutupta ücret talep edebilir yada bir anda kullanıcılardan hizmetin devamı için lisans bedeli talep edebilirler mi?
Yandex Kurumsal Mail
1
●74
- 05-10-2015, 14:47:31Açıkçası bende kullanan birisi olarak böyle bir durum olacağını düşünmüyorum. Daha sonrasında böyle bir durum olsa bile sanırım bilgi verirler devam ederiz ya da etmeyiz ama hiç bir bilgi sunulmadan böyle birşey olacağını pek sanmıyorum.