Arkadaşlar Merhaba,
Yandex kurumsal mail 1000 e-postaya kadar ücretsiz kullanım imkanı sunuyor. Aklıma takılan bir soru var cevabını bulamadım.
Bu hizmetin bir süresi var mı, ne zamana kadar ücretsiz yararlanabiliriz. 5 yıl sonra tutupta ücret talep edebilir yada bir anda kullanıcılardan hizmetin devamı için lisans bedeli talep edebilirler mi?