Nasıl gidiyorum ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasıl gidiyorum ?
13
●
870
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Nasıl gidiyorum ?
1
2
29-03-2008, 22:55:38
#10
kopux
karaLi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kalın yerler: yok daha neler
kızıyo hşştt..
29-03-2008, 23:07:58
#11
Eges
Üyeliği durduruldu
kopux adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kızıyo hşştt..
Sen yorum yapma bidaha benım konularıma kardesım
29-03-2008, 23:08:35
#12
STI
Özgün birşey istiyorsan tasarımı mutlaka değiştirmelisin(isimde dahil),ayrıca yapılan yorumlarada hoşgörüyle yaklaşmalısın.
29-03-2008, 23:09:09
#13
ManuaL
Misafir
bence facebook'ta okulun adına bir grup oluştur daha az masraflı olur hemde çok şey fark etmemiş olur
29-03-2008, 23:14:22
#14
kartal
Üyeliği durduruldu
almancasi
bu
ama güzel script,option/detay aynen yukaridaki site
..umarim tr dekiler feysbuk yerine bu script kullanildigi sitelerde olurlar
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler