• 29-03-2008, 22:55:38
    #10
    karaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kalın yerler: yok daha neler
    kızıyo hşştt..
  • 29-03-2008, 23:07:58
    #11
    Üyeliği durduruldu
    kopux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kızıyo hşştt..
    Sen yorum yapma bidaha benım konularıma kardesım
  • 29-03-2008, 23:08:35
    #12
    Özgün birşey istiyorsan tasarımı mutlaka değiştirmelisin(isimde dahil),ayrıca yapılan yorumlarada hoşgörüyle yaklaşmalısın.
  • 29-03-2008, 23:09:09
    #13
    Misafir
    bence facebook'ta okulun adına bir grup oluştur daha az masraflı olur hemde çok şey fark etmemiş olur
  • 29-03-2008, 23:14:22
    #14
    Üyeliği durduruldu
    almancasi bu

    ama güzel script,option/detay aynen yukaridaki site ..umarim tr dekiler feysbuk yerine bu script kullanildigi sitelerde olurlar