Konu
Nasıl gidiyorum ?
29-03-2008, 23:08:35
#12
STI
Özgün birşey istiyorsan tasarımı mutlaka değiştirmelisin(isimde dahil),ayrıca yapılan yorumlarada hoşgörüyle yaklaşmalısın.