kapatırlar. youtube nasıl kapanıyorsa google da kapanır. youtube yüzünden rezil olduğumuz yetmedi bir de google kapanır artık 3. dünya ülkesi muamelesi görürüz.
niye kapanır? çünkü yasalarda boşluk var. aç kapa artema yapıyolar. sitelerin kapatılması yerine sitenin belli bir içeriğini yasaklasalar ölürler. siyaset yapmıyorum yanlış anlamayın ama, ne google'ı şikayet eden savcıda, ne de kapatılması hükmünü veren hakimde suç var. onlar sadece görevlerini yapıp yasaları uyguluyorlar.
yasal düzenleme yapılması lazım. yoksa iranı'da geçeriz mevcut yasalarla. Türkiye 3. dünya ülkesi değil.
not: proxy siteleri zengin olur.
Google'da kapanabilir!
136
●8.419
