• 27-03-2008, 21:40:35
    Kurumsal PLUS
    kapatırlar. youtube nasıl kapanıyorsa google da kapanır. youtube yüzünden rezil olduğumuz yetmedi bir de google kapanır artık 3. dünya ülkesi muamelesi görürüz.

    niye kapanır? çünkü yasalarda boşluk var. aç kapa artema yapıyolar. sitelerin kapatılması yerine sitenin belli bir içeriğini yasaklasalar ölürler. siyaset yapmıyorum yanlış anlamayın ama, ne google'ı şikayet eden savcıda, ne de kapatılması hükmünü veren hakimde suç var. onlar sadece görevlerini yapıp yasaları uyguluyorlar.

    yasal düzenleme yapılması lazım. yoksa iranı'da geçeriz mevcut yasalarla. Türkiye 3. dünya ülkesi değil.

    not: proxy siteleri zengin olur.
  • 27-03-2008, 21:46:06
    EYY saygıdeğer büyüklerim, hadi youtube'u kapattınız bakalım google'a kapatınca kaç gün kapalı bırakabileceksiniz.. zevkle ve keyifle bekliyorum
  • 27-03-2008, 21:58:09
    ilginç olur torunlara anlatacak malzeme çıkar

    - Bak yavrum bizim zamanımızda google kapattılar
    - Dede gerçek mi? Nasıl olur ya?
    - Yaaaa biz ne dönemlerden geçtik yavrum. Hatta r10 u bile kapadılar
    - Yok daha neler
  • 27-03-2008, 22:02:47
    Organik hit kavramı diye bir şey kalmaz :d Herkez inorganik hit çekmenin yollarını arar
  • 27-03-2008, 22:22:21
  • 27-03-2008, 22:24:28
    abarttılar bunlar yok artık ya!
  • 27-03-2008, 22:43:07
    Tası tarağı toplar köyümüze döneriz artık
    Şakası bile kötü.
  • 27-03-2008, 22:46:58
    yahoo bayram eder
  • 27-03-2008, 22:51:28
    Üyeliği durduruldu
    böyle birşey olursa piyasa ölür nerden hit gelecek yav