• 27-03-2008, 19:23:28
    google arama motoru yahu töbe töbe. bahçelerde maydonoz gel bize bazı bazı google yi kapatan zihniyetin aklına şaşarım
  • 27-03-2008, 19:23:54
    Sayın SEO cular Kendinize İş Bulun
  • 27-03-2008, 19:27:21
    Google sitelikten çıktı google olmazsa siteler nereden hit kazanacak Nerede siteler toplanacak. Manyak mı bunlar
  • 27-03-2008, 19:33:10
    Üyeliği durduruldu
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayın SEO cular Kendinize İş Bulun
    Cidden ya şu yahoonun algoritmasını çözemedim yıllardır artık daha yoğun uğraşmak gerek galiba google da kapanırsa biteriz (: Ama burası Türkiye Olurmu Olur. Artı kapasarlar bile mutlaka geri çok kısa bir sürede geri açtırırlar. Google Türkiyeden büyük paralar kazanıyor.
  • 27-03-2008, 19:34:26
    Evtsss... TR Webmaster ları googlenin esiri olmuş. zamanında düşünseydiniz abijim. ya GooGLe Olmasaydı ??
  • 27-03-2008, 19:40:54
    Üyeliği durduruldu
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ebesinin.....
    +15314545454564
  • 27-03-2008, 19:46:54
    baydılar artık ya..
  • 27-03-2008, 19:47:58
    Pek çoğumuzun hoşuna gitmese de ( ben dahil )
    Gelirimize sekte vursa da ( ben dahil )

    Benim kanaatimce

    1- google ı kapatabilirler

    2- Olayda 1. derecede google suçlu. ( içeriğini bilmediği sayfayı önermekle. Kefil oluyor )

    3- Bu duyulduğunda google ın zararına olur.

    Bence google geri adım atar ama vereceği garantileri ne kadar zaman sonra,
    nasıl ve ne kadar yerine getirir bilemem
  • 27-03-2008, 19:53:04
    Üyeliği durduruldu
    Google kapatılsın şeyimi keserim. şey. ee kulağımı yani ..