• 27-03-2008, 19:54:04
    Kedidir Kedi...O kadar kolay değil...
  • 27-03-2008, 19:58:38
    O Kadarda Olmaz Heralde? Nerde Yaşıyoruz Biz Ya
  • 27-03-2008, 19:59:36
    johnlocke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O Kadarda Olmaz Heralde? Nerde Yaşıyoruz Biz Ya
    Türkiye
  • 27-03-2008, 19:59:46
    abarttılar artık.
  • 27-03-2008, 20:03:40
    P*rno sitelerine google'dan giriliyo google'ada internet ile bağlanıyoz o zaman interneti kapasınlar.
    O p*orno siteleri açık kalsın :@ p*rno siteleri kapasalar hiç bi sorun olmaz.
    Önüne geleni kapatıyolar :S
  • 27-03-2008, 20:08:39
    youtube kapat,tagged i kapat,slide ' i kapat,google ı kapat. olmuşken internet erişimini toptan kapatından heray pederden fırça yemekten kurtulayım.ne kota derdi olur ne de derslerde düşük not derdi !
  • 27-03-2008, 20:10:06
    Üyeliği durduruldu
    Bizimkiler 1 Nisan'a hazırlanıyor
  • 27-03-2008, 20:17:44
    Mesut Dadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizimkiler 1 Nisan'a hazırlanıyor
    olabilir
  • 27-03-2008, 20:21:22
    çüş artık yaa.. valla piyasa ölür. Google bunu duydugunda webmasterların işinide zorlaştırır artık spam falan kökten çözmeye calısırlar