• 26-03-2008, 19:15:38
    #1
    arkadaslar ben bırcok ıstek hattı kurmak ıstedım ama kuramadım bu konuda bana yardım edecek var ıstek hattı kuracak bır sıtemde lınk verecegım
  • 26-03-2008, 19:31:19
    #2
    yardım edecek bır hayır sever webmaster arkadas yok mu
  • 26-03-2008, 20:50:15
    #3
    hayrına işler pek tutulmuyor artık =)
  • 26-03-2008, 20:53:27
    #4
    Daha önce bu forumdan bir arkadaş scriptler bölümünde paylaşmıştı istek scripti = http://rapidshare.com/files/102578364/istek.rar.html işinize yarar mı bimiyorum basit ama kullanışlı birşey..
  • 26-03-2008, 20:59:32
    #5
    tskler ama burdan aldıklarım calısmadı hıc bırı cok deneme yaptım hepsı husran ıl esonuclandı
  • 26-03-2008, 21:24:48
    #6
    İçeri aktarma başarılı olarak bitti, 7 sorgu çalıştırıldı. sımdı ne yapmam lazım sayfaca gorebılmek ıcın
  • 24-04-2008, 02:50:50
    #7
    arkadaşım vermiş oldun linkteki istek paneli çalışıyor ama admin girişi için sql de admin tablosu yok bu sorunu nasıl aşacağız admin olmadan onaylamada olmuyor doğal olarak.
  • 24-04-2008, 02:56:28
    #8
    Script bana ait değil. Yani ben yazmadım. Forumda bir arkadaş vermişti bende arşive ekledim. Eğer o olmadıysa bunu deneyin = https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...ek-paneli.html
  • 24-04-2008, 20:03:12
    #9
    yukarda vermiş oldunuz link ile 2. verdiniz linktteki script aynı değiller.. biraz araştıralım bakalım düzelte bilcek birini bulurum belki inş ayarlamara yapabilirsem paylaşıma sunarım..