Konu
ıstek hattı
24-04-2008, 02:56:28
#8
_Kaos_
Script bana ait değil. Yani ben yazmadım. Forumda bir arkadaş vermişti bende arşive ekledim. Eğer o olmadıysa bunu deneyin =
https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...ek-paneli.html