• 28-03-2008, 09:23:18
    #10
    Bunlar kendilerini ne sanıyorki?

    Extreme Benim bildigim kadari ile en cok sitesi ekli olan türkiye

    ne taviz veriyoruzki?
  • 28-03-2008, 09:38:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    CeeK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar kendilerini ne sanıyorki?
    Extreme Benim bildigim kadari ile en cok sitesi ekli olan türkiye
    ne taviz veriyoruzki?
    aynen. basit bir şekilde kaliteli istatistik veren başka web servisi yok mu ki?
  • 28-03-2008, 09:40:49
    #12
    en çok sitesi ekli olan türkiye olabilir ama hepsi free

    adam bu sayaç işini hayrına yapmıyorki baktıki tr den satış geliri yok kapatalım dedi

    extremeye bende çok alışmıştım ama dünyadaki bu türk düşmanlığından sıkıldığım için alışkanlıkalrımı değiştirmeye başladım
  • 29-03-2008, 13:23:20
    #13
    dünya çapında bir tane dev türk web oluşumu çıktığı zaman bütün dünya dize gelecek.
  • 06-04-2008, 17:32:16
    #14
    Üyeliği durduruldu
    aldım Allah razı olsun
  • 06-04-2008, 20:50:11
    #15
    Üyeliği durduruldu
    dediğini yaptım hala üye olamadım
    bende ülke seçince şehirler cıkmıyor ondan olabılırmı ?
  • 06-04-2008, 20:54:53
    #16
    Proxy üzerinden alınsa bile yine göstermiyor tek bendemi böyle acaba!
  • 08-04-2008, 12:27:53
    #17
    ingilizcesi iyi olan bir arkadaşımıza bir metin hazırlayıp mail atalım niye kapattıklarını soralım.

    Extreme şuana kadar kullandığım en mükemmel site.

    Niyemi vazgeçemiyoruz, TR'deki toplist sahipleri gibi pc lere trojan/virüs indirtmiyorlar. Yada toplistle beraber başka kodları eklememizide istemiyorlar. Yada toplistten sitelere saldırmıyorlar...

    Okadar çok sebebim varki extreme kullanmak için
  • 08-04-2008, 20:37:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    wikia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dünya çapında bir tane dev türk web oluşumu çıktığı zaman bütün dünya dize gelecek.

    Önce link takasında sahtekarlık yapmamayı öğrenmelyz toplum olarak , sonra büyük projeler den söz etmeliyz.