ingilizcesi iyi olan bir arkadaşımıza bir metin hazırlayıp mail atalım niye kapattıklarını soralım.

Extreme şuana kadar kullandığım en mükemmel site.

Niyemi vazgeçemiyoruz, TR'deki toplist sahipleri gibi pc lere trojan/virüs indirtmiyorlar. Yada toplistle beraber başka kodları eklememizide istemiyorlar. Yada toplistten sitelere saldırmıyorlar...

Okadar çok sebebim varki extreme kullanmak için