• 20-08-2015, 03:47:34
    #10
    Benim için Google Analytics ve Yandex Metrica en iyisidir. Tavsiye ederim, ben sitelerimde her ikisinide kullanıyorum.
  • 20-08-2015, 04:56:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    analystic eksik sayıyor
    Tam tersi analystic herkese zor gözüküyor aslında daha basit ve her şeyi net görebiliyorsun hele ki mobil uygulamasında daha kolay ve anlaşılabilir.
  • 20-08-2015, 05:53:07
    #12
    YED
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Piwik kurun rahat edin.
  • 20-08-2015, 19:24:40
    #13
    yaw ne zaman sayyac'la ilgili bir konu açılsa hep aynı terane dönüyor. yok analtics kullanın yok şunu kullanın yok bunu kullanın..

    bakın arkadaşlar.. bir insan evini değiştirebilir, arabasını değiştirebilir, eşini değiştirebilir, hatta dinini bile değiştirebilir ama alışkanlıklarını değiştiremez. yıllardır sayyac kullanan bir insandan bunu değiştirmesini bekleyemezsiniz. biz de biliyoruz sayyac'ın çok matah bişey olmadığını. biz de biliyoruz analytics'in sayyac'tan kat be kat üstün özelliklere sahip olduğunu.ama yıllardır alışmışız bir kere ve bundan vazgeçmek istemiyoruz.

    şimdi... son durum hakkında bilgisi olan?
  • 20-08-2015, 19:30:38
    #14
    abi şu yerli yapım harika sayyac projesine bari b-k atmayın yahu... türkiyede bukadar kaliteli güzel proje nadir vardır yav.
  • 21-08-2015, 19:29:28
    #15
    site açılmış ama sayım yapmıyor
  • 21-08-2015, 19:31:52
    #16
    Arkadaşlar analytics'de sayyac gibi son girenleri, ne aratak geldiklerini görebiliyor muyuz?