yaw ne zaman sayyac'la ilgili bir konu açılsa hep aynı terane dönüyor. yok analtics kullanın yok şunu kullanın yok bunu kullanın..
bakın arkadaşlar.. bir insan evini değiştirebilir, arabasını değiştirebilir, eşini değiştirebilir, hatta dinini bile değiştirebilir ama alışkanlıklarını değiştiremez. yıllardır sayyac kullanan bir insandan bunu değiştirmesini bekleyemezsiniz. biz de biliyoruz sayyac'ın çok matah bişey olmadığını. biz de biliyoruz analytics'in sayyac'tan kat be kat üstün özelliklere sahip olduğunu.ama yıllardır alışmışız bir kere ve bundan vazgeçmek istemiyoruz.
şimdi... son durum hakkında bilgisi olan?