smtp mail kurulumunda hata - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
smtp mail kurulumunda hata
6
●
268
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
smtp mail kurulumunda hata
06-08-2015, 16:04:41
#1
david67
Arkadaşlar sitem php mail gönderemediği için şöyle bir hatayla karşılaşıyorum
fakat smtp ayarları yapıyorum daha doğrusu yapmaya çalışıyorum bu seferde böyle bir hatayla karşılaşıyorum.
smtp ayarlarınıda şu şekilde yapmaktayım.
bu sorunu nasıl düzeltebilirim yardımcı olabilecek var mı.
06-08-2015, 16:08:00
#2
ondokuz
Üyeliği durduruldu
smtp host kısmını
smtp.siteniz.com olarak değil.
mail.siteniz.com olarak deneyin.
büyük ihtimal düzelmesi gerek, mail servere bağlanamıyorum gibi.
06-08-2015, 16:23:27
#3
david67
ondokuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
smtp host kısmını
smtp.siteniz.com olarak değil.
mail.siteniz.com olarak deneyin.
büyük ihtimal düzelmesi gerek, mail servere bağlanamıyorum gibi.
malesef düzelmedi
06-08-2015, 16:28:30
#4
project42
587 yapın giden portu
06-08-2015, 17:08:11
#5
david67
project42 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
587 yapın giden portu
sadece 2 haneli olarak arttırılabiliyor
06-08-2015, 17:21:35
#6
project42
david67 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sadece 2 haneli olarak arttırılabiliyor
scriptte sıkıntı varo zaman türk telekom çıkış portu 587 yaptı ben 587 olarak kullanıyorum 25 yerine 587 yazacaksınız
https://www.aso.com.tr/blog/233-adsl...isimi-587.html
06-08-2015, 23:47:32
#7
david67
üye olunmada bir sıkıntı olmuyor ama. Kullanıcı üyelik formunu doldurduğunda üstünde bu hata çıkıyor. Tam olarak çözemedim fakat işimi aksatmıyorda tabiki çözsem daha iyi olacak.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler