Konu
smtp mail kurulumunda hata
06-08-2015, 17:21:35
#6
project42
david67 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sadece 2 haneli olarak arttırılabiliyor
scriptte sıkıntı varo zaman türk telekom çıkış portu 587 yaptı ben 587 olarak kullanıyorum 25 yerine 587 yazacaksınız
https://www.aso.com.tr/blog/233-adsl...isimi-587.html