david67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece 2 haneli olarak arttırılabiliyor
scriptte sıkıntı varo zaman türk telekom çıkış portu 587 yaptı ben 587 olarak kullanıyorum 25 yerine 587 yazacaksınız

https://www.aso.com.tr/blog/233-adsl...isimi-587.html