arkadaşlar selam.
photoshopta bi web sitesi tasarladım ve araştırdığım kadarıyla slice tool ile istediğim şekilde bölüp kaydetmeliyim. bunu yapıyorum ama site yamuk yumuk çıkıyor. bunu nasıl çözerim? izlediğim derslerde ki işlemlerin aynısını uyguluyorum ancak durum aynı.. teşekkürler.
photoshop slice tool hatası
3
●223
- 07-06-2015, 01:17:20hocam neden bu şekilde bir öneri sundunuzozkanavci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl site yapmamı önerirsiniz
- 07-06-2015, 10:54:31Dostum resimleri birleştirerek bir site yapmak tabi ki de önerilmez
Çeşitli CSS frameworkler kullanarak veyahutta HTML5,CSS3 ile tasarlayabilirsin. Bu şekilde hem diğer platformlarada destek sağlayabilir siteni daha göz alıcı hale getirebilirsin. Slice tool ile kesip kaydettiğinde tablo olarak oluşturuyor siteyi, bu da bir çözüm değil çook eskilerde kaldı tablolu siteler
div yapısını öğrenerek dediğim gibi HTML5 elementlerini kullanarak daha güzel siteler tasarlayabilirsin...
Soruna gelecek olursak bir görsel atabilir misin?
nasıl site yapmamı önerirsiniz