• 04-06-2015, 12:22:37
    #1
    arkadaşlar selam.

    photoshopta bi web sitesi tasarladım ve araştırdığım kadarıyla slice tool ile istediğim şekilde bölüp kaydetmeliyim. bunu yapıyorum ama site yamuk yumuk çıkıyor. bunu nasıl çözerim? izlediğim derslerde ki işlemlerin aynısını uyguluyorum ancak durum aynı.. teşekkürler.
  • 06-06-2015, 12:15:58
    #2
    Öncelikle önerim bu şekilde site yapmaman Soruna gelecek olursak bir görsel atabilir misin?
  • 07-06-2015, 01:17:20
    #3
    ozkanavci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle önerim bu şekilde site yapmaman Soruna gelecek olursak bir görsel atabilir misin?
    hocam neden bu şekilde bir öneri sundunuz nasıl site yapmamı önerirsiniz
  • 07-06-2015, 10:54:31
    #4
    Dostum resimleri birleştirerek bir site yapmak tabi ki de önerilmez Çeşitli CSS frameworkler kullanarak veyahutta HTML5,CSS3 ile tasarlayabilirsin. Bu şekilde hem diğer platformlarada destek sağlayabilir siteni daha göz alıcı hale getirebilirsin. Slice tool ile kesip kaydettiğinde tablo olarak oluşturuyor siteyi, bu da bir çözüm değil çook eskilerde kaldı tablolu siteler div yapısını öğrenerek dediğim gibi HTML5 elementlerini kullanarak daha güzel siteler tasarlayabilirsin...