arkadaşlar selam.
photoshopta bi web sitesi tasarladım ve araştırdığım kadarıyla slice tool ile istediğim şekilde bölüp kaydetmeliyim. bunu yapıyorum ama site yamuk yumuk çıkıyor. bunu nasıl çözerim? izlediğim derslerde ki işlemlerin aynısını uyguluyorum ancak durum aynı.. teşekkürler.