• 01-08-2006, 23:59:30
    #10
    ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
    sayfa.com u diyorum ben
    ya o da ucuzdu işte pr5 falan böyle daha önce bi sitemde pr için acaip etkili olmuştu. o da ondan ama artık anladım bazı şeyleri stratejiyi deiştiriom artık
  • 01-08-2006, 23:59:48
    #11
    Misafir
    dorm adlı üyeden alıntı:
    deiştim bile
    bakoa.net güme gitmesin
  • 02-08-2006, 00:03:54
    #12
    ****** adlı üyeden alıntı:
    Yine bayağı editlemiş dorm menü sıralaması aynı birde taglar en azından bende böyle bir his verdi.

    Pek fazla bir detaya ınmedım ama.
    Abi anasayfadaki haber, biografi, profil, başarılar hepsi benim sitedekilerin aynısı ya
  • 02-08-2006, 01:24:23
    #13
    yanlış, "Türk sitene yabancı sitenin linkini vermeyeceksin" bunu çalan bir Türk olduğu için Kısa zamanda görüyorsun ve sinirin bozuluyor

    Aynı şeyi bir yabancının yapmasıda muhtemel
    ama yabancı sitelerde pek surf yapmadığımız için görme/haberdar olma olasılığımız düşüyor ve gönlümüz rahat oluyor

    BUNU BİR YABANCININDA YAPMAYACAĞI NE MALUM?
  • 02-08-2006, 01:29:46
    #14
    Ben bunu türk sitelerde surf yapma sonucu keşfetmedim. Bir araç var sitenin kopya içerik olup olmadığını söylüyor. Orda gözüktü. Yabancı biri yapsa o da gözükecekti. Ve ne yazıkki başka yapan yok.
  • 02-08-2006, 01:40:35
    #15
    hemen bi kopyasını çıkarıyorum sitenin

    şaka bi yana senin site daha güzel dostum..

    onunki pis olmuş.

    biraz rahatlatayim seni
  • 02-08-2006, 01:40:36
    #16
    Yapmasın tabi de Yani bi bu site çıktı. O da bir Türkün sitesi ne yazıkki. O manada dedim
  • 02-08-2006, 02:20:15
    #17
    Üyeliği durduruldu
    eğer webmasterlara yönelik bir siten yoksa webmaster forumunda tanıtman çok büyük yanlış
  • 22-10-2006, 19:29:14
    #18
    mrb. arkadaşlar. söz konusu tasarım çalma olayı bnm değil ortağın marifetidir.
    bundan bnm haberim yoktu olsaydı anında durdururdum yayını. keşke pm atsaydın kardeş.
    neyse şuan o tasarım yok zaten. bidaha böyle birşeyin olmamasını diliorum.
    bnm suçum olmamasına rağmen ortak adına özür dilerim. benimd başıma gelen birşey olduğu için neler hissettiğini çok iyi anlıyorum.
    bnm genclup.com vardı. şimdi yok onun tasarımı çalmıştı. video.gs . video.gs deki tasarım bana ait yane. ama işte sırf GS videoları var die bişi demeidm. iletişime flnda geçmedim bugüne kdr
    iyi günler .
    saygılarımla
    oytun yüksel