Konu
Bu ne ya? -2-
02-08-2006, 01:40:35
#15
BySeCa
hemen bi kopyasını çıkarıyorum sitenin
şaka bi yana senin site daha güzel dostum..
onunki pis olmuş.
biraz rahatlatayim seni